Followers

Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18: Montreal, Kanada & Maple Journey ❤️


Asalamualaikum pembaca...


Itu hari saya cerita pengalaman saya ke Thailand. Hari ini, saya hendak berkongsi sebuah lagi perjalanan saya mewakili universiti ke Montreal, Kanada. Sebenarnya, saya di amanahkan untuk ke sana untuk membantu Sister Sabariah Foundation sempena bulan Ramadhan. Sebelum saya pergi lebih lanjut, bagi mereka yang teringin untuk ke Kanada. Anda kena bersedia untuk menghadapi lebih kurang 20 jam di udara. Ya Allah, sejujurnya sangat memenatkan apabila kita hanya boleh duduk dan bersandar di dalam kapal terbang sekian lama itu. Tetapi itu la pengalaman. Untuk ini, saya hanya ingin berkongsi gambar-gambar yang sempat saya ambil ketika berada di sana. Nikmati. Selebihnya, saya akan kongsikan lebih banyak lagi kisah-kisah di sana. Sebelum itu, ayuh kita selak dan perhatikan gambar-gambar yang tidak seberapa ini. Jom !















2 comments: